woensdag 10 januari 2018

Sportief...

Vandaag een kaartje voor mijn neef Wouter. Hij is jarig en daar hoort een kaartje bij.
Wouter is er druk met sporten en gezond eten, jullie kennen het wel.
Hij wil in 2019 naar Barcelona gaan fietsen, dus moet gaan trainen.

Op Marianne Design Clubs is de nieuwe wedstrijd van start gegaan
met als thema "kies een rijtje"...ik heb gekozen voor rijtje A


Ik heb bij de halter van de aap de bril glazen gebruik, wilde hem een bril opzetten maar was te groot maar het afval was wel geschikt...hihihi

En de ringen heb ik een trouwring voor gebruikt.


Gebruikte materialen zijn:

COL1399 Monkey
LR0238 Trouwringen
LR0394 Racefiets
LR0418 Ropes
LR0477 Flip folps & sunglasses
PB7051 Eline's sweet star
PL1518 Project NL - mannen (jong)
COL1434 Men's wardrobe








8 opmerkingen:

Petra L zei

Je tovert een glimlach om mijn gezicht met deze kaart. Wat is deze leuk :-)

Lieve groet, Petra

Eri zei

Wat een gave drieluik Judith! Bij mij gebeurt dat ook die glimlach!
Groetjes, Eri

Judith Thoonen zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor een man.
Grt van Judith

Judith zei

hihihi graag gedaan Petra...

Judith zei

Dank je wel Eri...hihihi

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Judith zei

Dank je wel Judith...

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor je sportieve neef.
Groetjes Nicolette