dinsdag 16 januari 2018

Opkikker...

Afgelopen vrijdag kwam ik op werk een oud collega tegen.
Helaas ziek, wordt al even behandeld en heeft gisteren een operatie ondergaan.
Had na een gesprek van een half uur beloofd dat ik vandaag even zou binnen lopen om te kijken hoe het met haar gaat, maar dan kun je niet met legen handen komen dus een
mooie opkikker voor haar gemaakt.

Niet zelf bedacht, kwam een voorbeeld tegen van Marleen en daarmee aan de slag gegaan, wel mijn eigen draai aan gegeven...



Gebruikte materialen zijn:

PB7053 Eline's Berry Christmas
COL1352 Kikker
CR1360 Passe partouts
Lr0362 Ziekenhuis
Lr0363 Dokterstas
CS0930 Medical set







12 opmerkingen:

Eri zei

Wat een gave beterschapskaart Judith! Van zoiets leuks gaat het volgens mij gelijk een stuk beter.
Groetjes, Eri

Colinda zei

Wat een lieve kaart en zo'n lief tekstje!!

Nicolette zei

Wat attent om een kaartje te geven. Heel leuk.
Groetjes Nicolette

marian zei

Erg mooi kaartje Judith.
Groetjes van Marian.

Petra L zei

Ik zit hier te lachen van oor tot oor. Hele leuke opkikker.

Lieve groet,Petra

Judith zei

Dank je wel Eri, ze was er blij mee...

Judith zei

Dank je wel Colinda, kaart was voor je schoonzus...

Judith zei

Dank je wel Nicolette, dat is een kleine moeite voor ons kaarten maaksters...

Judith zei

Dank je wel Marian...

Judith zei

Dank je wel Petra...

Crea Ankie zei

Heel mooi gedaan Judith !!

Judith zei

Dank je wel Ankie...