donderdag 25 januari 2018

Challenge 194 - Marianne Design Challenge Blog

Vandaag start Challenge 194 op de Marianne Design challenge blog.
Thema winters kaartje...

Nou de inspriatie wilde niet, had ook niet echt plaatjes dus er kwam niet veel van.
Heb uiteindelijk gekozen voor een winterse muts en die voorzien van van alles.
Maar ben niet tevreden. Door pijnklachten nek schouders armen loop ik zo wie zo achter met kaarten maken dus heb het er maar bij gelaten.

Is niet mijn mooiste voorbeeld maar het is niet anders...




Gebruikte materialen zijn:

Cr1252 Ski snowflake
CR1335 sneeuwvlokken
PI6501 ATC Pocket Letter
Lr0136 denneboom
LR0406 Petra's Waterlelie
LR0444 Horizon forrest
It561 Winter wonderland 2
CA3107 Snowflakes en tree



17 opmerkingen:

Judith Thoonen zei

Wat een leuke winterkaart heb je gemaakt Judith.
Grt van Judith

marian zei

Het is toch een hartstikke leuke kaart geworden. En beterschap gewenst.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Een super leuke winterse kaart Judith...

groetjes Rosina

Judith zei

Dank je wel Judith...

Judith zei

Dank je wel Marian...

Eri zei

Het is een mooie kaart Judith, maar ik weet wat je bedoeld, het is het net niet helemaal! Ik denk iedereen dat wel eens heeft. Volgende keer gaat het vast weer helemaal naar je zin. Sterkte met je nek/schouders!
Groetjes, Eri

Judith zei

Dank je wel Eri...het kan niet altijd 100% zijn...

Crea Ankie zei

Super mooi Judith !
Beterschap.

Petra L zei

Superleuke muts kaart Judith. Ik zag dat ik vergeten was bij je te reageren, sorry. Ik vind je idee prachtig en dat zet mij ook aan het denken...zal ik ook een van deze kaartmodellen gebruiken voor deze challenge? Wie weet ;-)

Lieve groet, Petra

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Judith zei

Dank je wel Petra...

Linda zei

Hoi Judith,
Ik vind hem hartstikke leuk bedacht!
Sterkte met de pijn.
Groetjes, Linda

Judith zei

Dank je wel Linda...

Colinda zei

Hij is leuk, lekker winters!
Sterkte met je nek en schouders, doe rustig aan,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Aniet zei

Je bent te kritisch Judith, je muts is enig! Sterkte met je gezondheid,
groetjes van Anita

Judith zei

Dank je wel Anita...