vrijdag 2 juli 2021

Update:

 Voor de mensen die denken waar is die vrouw...nou mega druk.

Mijn werkgever (Jacobs Douwe Egberts) gaat MEGA reorganiseren.

Heel veel mensen raken per 1 oktober hun baan kwijt en de mensen die mogen blijven krijgen een andere functie binnen het het bedrijf. Ik mag blijven en houdt in dat ik in de regio heel veel klanten moet in leren waar de koffie automaten staan. Heb nu 3 weken LUMC Leiden gedaan, afgelopen week een route in de Bollenstreek en alle klant locaties in Alphen aan de Rijn. Daarna zit ik nog met een administratie om alles machines in de laptop te zetten. Moet ze uiteindelijk nog wel kunnen terug vinden. Denk dat ik inmiddels zit om 600 koffieautomaten over 30 klanten in verschillende dorpen en steden in de regio. 

Komende week nog 2 volle dagen cursus in Utrecht
en nog 2 grote klanten nalopen waar ik nog wat info van mis. 
Hobby ligt dus al 4 weken stil en ook het reageren om blogs en dergelijke. Hopelijk is dit de laatste week dat het onwijs druk is. Weet niet of binnen kort mijn nieuwe functie al ingaat, dan moet ik ook mijn draai weer zien te vinden maar het zit nu in ieder geval schot in. Denk breng jullie even een update...



8 opmerkingen:

Colinda zei

Succes met je nieuwe functie!
Fijn weekend,
Colinda

Henriët zei

Vandaar ook je berichtjes zonder tekst van afgelopen week zeker.
Wel fijn dat je mag blijven maar wat een werk om alles te re-organiseren.
Succes er mee en houd je hoofd koel!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Wat fijn dat jij mag blijven! Heel veel succes met je nieuwe functie!
Groetjes, Eri

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank je wel Henriët, ja die heb ik verwijderd, waren helemaal nog niet klaar...hihihi

Judith zei

Dank je wel Eri...

Crea Ankie zei

Fijn dat je je baan behoud Judith
Succes met de " voorbereidingen "

Judith zei

Dank je wel Ankie...