zondag 25 juli 2021

SARAH diner...Kom je gezellig eten?

 Corona gooit roet in het eten voor een groot feest.
Midden in de zomer vakantie jarig zijn is ook niks, want iedereen is op vakantie!
Door scheidingen in privé kring en in vrienden kring, is de situatie zo wie zo veranderd,
maar gelukkig met deze groep kan ik wel mijn verjaardag vieren en ga ik
 "NIET ZELF KOKEN" maar gaan we lekker uit eten.
De overige familie die wel thuis is komen lekker voor koffie met gebak...

Heb deze uitnodigingen gemaakt en het schortje kan eruit en achterop 
zit een visite kaartje van het restaurant waar we heen gaan.
Heb scrap papier van de action gebruikt daar door 2 soorten kaarten.
Met gouden hartjes en zonder gouden hartjes.
Maar ik hou evenveel van allemaal...hihihiih




Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design
COL1418 Elegant Numbers
CR1246 Schort
CR1247 Kitchen set
LR0566 Diner set
LR0705 Cooking pots
LR0706 Vegetables
PS8086 Chefs hat utensils
CS1015 Menu
CA3126 Papier goud
CA3139 Metallic Light Pink
CA3140 Metallic paper – Mint

Dutch Doobadoo: 470.713.162 Shape Art Chord








6 opmerkingen:

Suzan zei

Leuk gedaan Judith! Ik hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt.
Groetjes Suzan

Colinda zei

Wat een geweldig leuke uitnodigingen, een feestje voor de genodigden om te ontvangen!
Hoop dat het een gezellig etentje is geweest!
Groetjes,
Colinda

Eri zei

Leuke originele uitnodigingen! Het is al een feest om die te krijgen!
Groetjes, Eri

Judith zei

Hele leuke dag...dank je wel Suzan...

Judith zei

Super lekker en gezellig...dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank je wel Eri...