dinsdag 25 juli 2017

Traktatie van stroopwafels...

Jaren en dag ben ik op vakantie op "mijn verjaardag" dit jaar ben ik later met vakantie en moet ik ook nog een werken. Dat is de 2e keer in 46 jaar...altijd vrij geweest en nu door het hoogseizoen kan ik geen vrij krijgen.
Toen maar besloten er het beste van te gaan maken...en ouderwets te trakteren op mijn werk. In mijn geval wat lastig werk alleen en niet met collega's maar bij de klanten waar ik kom wel vrienden gemaakt dus die ga ik verwennen morgen...hihihi

Vanmiddag druk geweest met stroopwafels, stokjes, smeltchocolade en spikkels/confetti...


De stroopwafels per 2 even 10 seconden in de magnetron leggen om het stokje er goed in te kunnen krijgen om er een lolli van te maken...daarna wordt de stoofwafel weer hard en zit het stokje stevig.


Vervolgens smelt je de chocolade en dip je het ins spikkels of confetti...


Stopt ze in een kaarten zakje met lintje er omheen en klaar!!!


Hoe gezellig wordt dat...



16 opmerkingen:

Eri zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat wordt vast heel gezellig met die mooie en lekkere stroopwafels! Superleuke traktatie!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Dat is een leuke traktatie Judith. Dat zal vast in de smaak vallen.
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Nicolette

Colinda zei

Mmmmmmmmmmm, dat ziet er heerlijk uit!!
Nogmaals van harte en een hele gezellige verjaardag,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Eri was een succes...

Judith zei

Dank je wel Nicolette, ja was is de smaak gevallen

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Crea Ankie zei

Vind het super origineel Judith!!
Hartelijk Gefeliciteerd !

Nancy Soetaert zei

Leuke tractatie!
Fijne verjaardag! Ik moest vorige week ook werken met mijn verjaardag... Achteraf ruim gevierd!
groetjes
nancy

Kreatief met Maria zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een super leuke traktatie Judith. Wens jou alvast een fijne vakantie.
Groetjes Maria

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Judith zei

Dank je wel Nancy...

Judith zei

Dank je wel Maria...

Anoniem zei

Hoe lang zijn de lollies stokjes?

Judith zei

Geen idee, dat zijn stokjes om cake pops op te maken.
Google zeg rond de 10 cm.

Unknown zei

Waar haal je die kaartenzakjes?

Judith zei

In alle hobbywinkels, gisteren nog gekocht bij Doe@ding en Kimya Verpakkingen heeft het vast ook wel.