dinsdag 18 juli 2017

Nijmeegse 4 daagse...

En ook dit jaar lopen Willemien (30 kilometer) en Cora (40 kilometer) weer mee met de Nijmeegse 4 Daagse. Nou ik blijf het een prestatie vinden die ik ze niet zal nadoen!


Maar ook dit jaar heb ik weer een creatie gemaakt om ze aan te moedigen, daar ben ik wel goed in...hihihi

Kreeg foto voor ze ging vertrekken, had alle kaarten van andere jaren weer opgehangen en pakje rose rechts is de de kaart die ze nog moet uitpakken...




Dit keer gegaan voor een bagtopper met stroopwafels...



Gebruikte materialen zijn:

DDS3319 Hiking
EC0158 Eline's handlettering
PL1518 Project NL - mannen (jong)
Col1350 Alfabet
CR1402 Bendy card
M-Bossabilities EL-016 Kickin Rubber
My Favorite Things Die-namics All-Star High Tops (MFT-567)





10 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Wat een geweldig leuke bagtoppers. Heel mooi gemaakt Judith, vooral de All star. Hoe kom je op het idee. geweldig!
Leuk dat ze alles van jou bewaard hebben. Eervol plekje voor al je mooie kaarten.
Groetjes Maria

Eri zei

Superleuk idee, deze bagtoppers met de "orginele kanjers" hoe kom je erop! Leuk om te zien hoe ze al jou aanmoedegingskaarten hebben opgehangen.
Groetjes, Eri

Colinda zei

Oh wat leuk dat ze je kaartjes bewaard hebben en wat een gaaf idee heb je voor dit jaar!!
Het zijn inderdaad kanjers al die lopers, ik doe het ze niet na.
Gave mal!
Een zonnige dag vandaag,
Colinda

Crea Ankie zei

Weer heel origineel Judith !!
Leuk dat ze het zo elk jaar mee nemen.

Judith zei

Dank je wel Maria...mijn vriendin heeft die All Star gym en ja je loopt op schoenen...hihihi

Judith zei

Dank je wel Eri, de inspiratie komt van Pinterest...

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank je wel Ankie...

marian zei

Weer schitterende creaties, erg leuk en lekker !!!!!!!!!!!!!!!.
Groetjes van Marian.

Judith zei

Dank je wel Marian...