zondag 9 oktober 2022

Tik Tok...

 Vandaag is Thijs jarig en bij navraag bij zijn moeder wat hem bezig houdt kreeg ik terug, zit de hele dag op zijn mobiel op TikTok! Ik de stans gepakt van de smartphone wat hele oude plaatjes erin gestopt. Nu kun je een soort van swippen. En opdat mobieltjes best gevaarlijk kunnen zijn LOL heb ik er een plofdoosje ingedaan met losse troepjes die eruit vallen als je deze uit de kaart trekt.


Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design:
COL1347 Party Numbers
COL1359 Smart Phone
COL1449 Alfabet XXL
CR1538 Slim line
CS1059 Telefoonberichten
CS0963 Liedje Er is er een jarig
CS1087 Lieve teksten

Leane Creatief:
Twinny 50.4260 #nr4



3 opmerkingen:

Colinda zei

Wat leuk!! Herken deze gezellige plaatjes nog, komen ze toch nog van pas! Heb ook nog een laatje vol met knipvellen, zonde om weg te doen.

marian zei

Wat een leuk idee.
Groetjes van Marian.

tine zei

Judith, via pinterest, een bezoekje gebracht aan je blog
ik vind het zo jammer dat de blogs wat in de vergeethoek geraken door al de sociale media.. terwijl de blogs, persoonlijk zijn , mooi aangekleed enz enz

een heel leuk kaartje heb je gemaakt voor die jarige , met een plofkaartje , zou dat ook wel willen maken, maar er is zo veel dat ik wil maken,.
Ach , ik vind het fijn om bij jou op beozke te komen, het was weer genieten.
liefs
Tine