zondag 6 februari 2022

21 jaar Best Friends...

 Afgelopen 2 februari was ik 21 jaar vriendinnen met Nicole.
We gaan altijd iets leuks doen maar ik kan momenteel niet heel veel dus we houden het bij uit eten en kaart en cadeautjes uitwisselen.

Ik was vorige weer iets uit mijn humeur en liep al heel lang dat ik een Instax Fuji camera wilde hebben die poloraid foto's maakt. Heb er dus een gekocht en ben voor Nicole aan de slag gegaan met een fotoalbum. Op de plekken waar de foto's moeten komen heb ik al zelf wat foto's gedaan, net zo als in een fotolijstje waar altijd al mensen in zitten  LOL.

Heb er nog fotolijstje met magneetjes bij gedaan, leuk voor op de koelkast.




met het lijstje in hierboven en eruit hieronder



met het lijstje in hierboven en eruit hieronder



met het lijstje in hierboven en eruit hieronder


en op de achterkant een enveloppe met een geschreven kaartje erin.

Gebruikte materialen zijn:

Bella Lulu:
3004/0015 Snoepjes fabriek
3000/0110 Pinguin Love

Marianne Design:
COL1418 Elegant Numbers

Dutch Doobadoo:
470.784.055 Album Art Mini Album
470.713.694 Coffee mug

Carlijn Design:
CDSN-0122 Circels

Studio Light Essesials:
RINGSSL03 Planner collection - Bindring zilver