dinsdag 27 april 2021

Kaarten als donatie voor de zorg...

 Brigitte Bosman is Stichting Bribos begonnen, een inloopkamer voor kanker patiënten en familie die graag willen praten, ervaringen willen delen.
Of gewoon een kopje koffie en wat gezelligheid.
Een lach en een traan alles is daar mogelijk in de huiskamer van het HMC Antoniushove.

Brigitte is ook creatief en maak dingen voor de verkoop en ik had besloten toen ik deze serie van Marianne Design zag om kaarten te doneren voor het goede doel.
Wil je als patiënt je arts of verpleegkundige bedanken dan heb ik daar kaartjes voor gemaakt. De eerste 2 had ik al af gegeven maar kan ik nog niet laten zien.

Deze serie van 8 stuks ga ik donderdag weer afgeven.




Ik heb van een zuster een broeder gemaakt!





Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design
PK9176 Rainbow
COL1449 Alfabet XXL
HT1660 Hetty’s doctor
HT1661 Hetty’s nurse
CR1510 Long tags
CR1538 Slim line banner
CR1544 Square Backgrounds
CR1545 Art texture swiss cross
CR1546 Heart beat
CR1547 Band aid & pills
LR0362 Ziekenhuis
CS1058 Banners By Marleen
CS1080 Zorg & herstel





8 opmerkingen:

Suzan zei

Ik vind ze supermooi Judith! En wat een mooi gebaar van je!
Groetjes Suzan

Nynke zei

Een mooie serie, Judith!
Groetnis Nynke

elisabeth zei

wat een mooie kaarten top

Judith zei

Dank je wel Suzan...

Judith zei

Dank je wel Nynke...

Judith zei

Dank je wel Elisabeth...

Colinda zei

Super!! Mooie kaarten en lief van je om ze te doneren!

Judith zei

Dank je wel Colinda...