dinsdag 2 februari 2021

Caktus...

 Vandaag is Larissa jarig en die heeft iets met de caktus. 
Nu heb ik al verschillende kaarten gemaakt in het verleden dus moest toch
weer iets nieuws verzinnen.
Heb het wasbeertje erbij gedaan die de caktus vast houdt.


Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design
COL1472 Raccoon
CR1413 Cactus
CR1507 Kaarten standaard
LR0677 Circle Lay-out
CS0987 Felicitaties
PK9148 Boho Summer

Ik doen mee met challenge 3 op de blog van Creatief met Hobbyshop Daantje
thema is kaart met letter C.




11 opmerkingen:

Colinda zei

Wat lief, hoop dat hij niet in zijn vingers prikt!
Fijne dag,
Colinda

LisannesKaartenhobby zei

Ontzettend leuke kaart met de wasbeer! En die rietjes en malletjes met cactussen goed gematcht! Had je al gezien dst bij Creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.nl de challenge deze keer de letter C is? Ik zou zeggen doe gezellig mee me tje cactussenkaart

Hobbygroet Lisanne

Eri zei

Heel toffe kaart met al die verschillende cactussen! Ik zie ze zelfs op de rietjes! Tof!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd, dat koppie bovenin is zo grappig Judith. Een mooie kaart voor de jarige Larissa.
Lieve groetjes Miranda

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank je wel Lisanne, ik moet die denk ik even aanvinken ergens dat hij voorbij komt. Nee had ik niet gezien.

Judith zei

Dank je wel Eri...

Judith zei

Dank je wel Miranda...

LisannesKaartenhobby zei

Leuk dat je weer gezellig meedoet :)

Nynke zei

Wat een toffe kaart! Ik hoop maar dat het wasbeertje tegen het geprikkel kan!
Groetjes Nynke

VoormeKaartje zei

Wat een super leuk kaartje. Denk echt wel dat deze kaart in de smaak zal vallen.
Groetjes, Christa