woensdag 15 juli 2020

Project Postmaatje - Tara


Mijn dochter was 15 maart jarig, ze werd 8.
Maar toen moesten we natuurlijk alles afzeggen:
visite / kinderfeestje / trakteren op school en op de judo etc .

Terwijl mijn dochter juist is van : "Wat je belooft, moet je doen."
Die beloftes moest ik nu breken. Leg dat maar uit aan een meisje met o.a. autisme.
Daardoor heeft ze dus het gevoel niet jarig geweest te zijn.
Ik hoop 15 juli wel haar feestje te kunnen geven voor de schoolkinderen.
En het leek mij dus leuk als ze meer kaartjes zou krijgen dan alleen van opa, oma, papa en mama. Misschien dat ze zich dan toch jarig voelt, 4 maanden na dato.
Tara is een meisje dat op d’r strepen staat.
Dus afgesproken dat ze nu 7,5 is en als het kinderfeestje geweest is , ze dan 8 wordt.
Wie wil mij helpen mijn meisje het jarig gevoel te geven die dag ?
O ja, ze houdt van paarden , (vooral friezen ) heeft een grote familie knuffels op d’r bed van allerlei dieren. Liefs Ilse.

Nou ik ben aan de slag gegaan met de paarden en heb geprobeerd een Fries paard erbij te zetten, denk wel dat ze er blij van wordt.


Gebruikte materialen zijn:

COL1408 Horse
CR1281 Mini Alphabet
CR1390 Passe partouts rechthoek
Col1323 flower set
CS1056 ByMarleen Proost
CS1058 Banners By Marleen
CS0960 Gefeliciteerd
Cr1408 Card standard


Syta 160705 Paarden



4 opmerkingen:

Colinda zei

Helemaal goed gelukt!!!
Groetjes,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Eri zei

Leuke kaart voor Tara.
Groetjes, Eri

Judith zei

Dank je wel Eri...