zondag 9 februari 2020

2 friends, 2 gether, 4 ever...

2 februari waren Nicole en ik "19 jaar vriendinnen" 
Dat vieren we vaak met iets leuk te doen, we gaan nog naar de film.
En we wisselen elk jaar kaarten uit.

Deze had ik op Facebook voorbij zien komen en opeens een vaag linkje naar YouTube.
Daar gaan kijken en jaar hoor helemaal met uitleg en in centimeters.
Vond hem te groot dus heb hem aangepast.
Voor de uitleg stuur ik je naar HIER

En hier zijn mijn aanpassingen, voordeel van de Marianne Design Papeblock is dat je
8 vellen op een blok hebt zitten die met elkaar matchen.







en dan nu de kaart...








Ik heb een koffie pyramide gekregen...


Gebruikte materialen zijn:


PK9157 Soft Pastels
COL1418 Elegant Numbers
COL1449 Alfabet XXL
LR0646 Groetjes
CS1047 Fantasy







7 opmerkingen:

Eri zei

Wat een prachtige creatie heb je voor je vriendin gemaakt Judith, en wat een werk heb je ervan gemaakt.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Super gedaan! Wat een geweldig mooie creatie is dit geworden. En bedankt voor de duidelijke uitleg. Wie weet waag ik me er ook nog eens aan.
Groetjes van Henriët

Colinda zei

Wat is die leuk!! Heel apart modelletje!
Fijne zondag,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Eri...

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Crea Ankie zei

Super leuk Judith!!
Ook jullie vriendschap is Super !!

Judith zei

Dank je wel Ankie...