vrijdag 4 januari 2019

#52weeksofjournaling - Week 1: Zet je stempel / Make Your Mark

Charlene van der Vorst is op haar Facebook een #52weeksofjournaling gestart.

Dat bleef maar in mijn hoofd hangen en ik ga proberen hier aan mee te doen.

Heb een begin gemaakt met een album met losse blaszijdes en ga kijken hoever ik kom.
Ze maakt het ons makkelijk door elke week een thema zodat je daar niet over hoeft na te denken, nu alleen naar eigen inzicht invullen...




Heb zelf een lijstje gemaakt dat in mijn boekje past zodat ik precies weet wat eraan gaat komen en ik kan nadenken over de inspriatie voor die week!


De eerst opdracht is Zet je stempel/Make Your Mark

Ik heb gekozen voor een rode draad, want alles zal nog terug gaan komen.
Dan heb ik het over rosé, koffie, London en ben gek op jute.



Rechts boven op mijn staat startpagina, daaronder staat tabbladen.
Daar komt alles onder elkaar te staan voor als iemand het nog eens wil terug zoeken.




3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi deze album Judith...wat een leuke uitdaging voor jezelf...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Judith zei

Dank je wel Rosina...

Colinda zei

Succes met de uitdaging! Het begin ziet er alvast top uit!