woensdag 9 december 2015

Kerstkaarten massa....


 Ik maak mooie kerstkaarten ik maak creaties en ik maak kerstkaarten in massa vorm.
Makkelijk voor het grote gros familie/vrienden. Is het toch eigen gemaakt en niet gekocht.
Des al niet te min hebbie hier ook gewoon een hoop werk aan...hihihih
In totaal zijn het er 35 geworden.


Voordeel ik heb de kaart enkel gehouden en omdat de kaart op de voorkant zit heb ik daar de namen van de ontvangers en mijn eigen naam geschreven...heel iets anders dan anders. Shrijven op de voorkant van je kaart!






Gebruikte materialen zijn:
Paperblocs MD verschillende heb de restjes opgemaakt
CS0940 tekst achtergrond
CS0936 postcard
EC0097 3d stamps bloemen
EC0098 3d stamps sterren
Foam Clay Balls

Groetjes van Judith





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een productie Judith! Complimenten! Ik vind schrijven op de voorkant zo leuk gevonden :)
Groetjes Chantal

Judith zei

Dank je wel Chantal, ja super he, daar is het een postcard voor...

Colinda zei

Ik vind ze helemaal leuk!!
Hij krijgt een mooi plekje, dank je wel!
Een fijn weekend,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Colinda...