zondag 19 oktober 2014

Kaarten met metaal folie...


Onlangs op de beurs geweest in Rijswijk en daar kwam ik Hanny tegen, een team genootje uit het Marianne Design team van clubs.
Zij was een demo aan het geven met kaarten met metaal folie.
Zo gaaf ik was meteen verkocht. Thuis aan de slag gegaan en bijna verslaafd.




Ben begonnen met een voetbalkaartje voor de jarige Boaz,
die vond hem super cool. Ik was niet geheel tevreden, maar bleek toen ik later Hanny haar blog nog eens goed ging lezen dat ik de stansjes 2x had moeten stansen en op elkaar moest plakken...




Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Ben daarna nogmaals aan de slag gegaan met een kaart voor Rob.
Die heeft mij geholpen met mijn nieuwe laptop dus een mooi bedank kaartje voor hem gemaakt...hier ging het met de dubbele mallen al een stuk beter.


Gebruikte materialen zijn:
Boaz: COL1335 Football
Boaz: LR0329 Vlaglijn

Rob: COL1350 Alfabet
Rob: COL1372 Laptop
Rob: CR1254 Parchement and label

Aluminumtape
Zwarte acryl verf
Inka-Gold zilver en brons
Heattoold en keukenpapier

Groetjes van Judith

4 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Heel mooi Judith.

Ankie

Kreatief met Maria zei

Wat gaaf Judith. Leuke stoere kaart.
Groetjes Maria

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Judith zei

Dank je wel Maria...