woensdag 22 januari 2014

Smiley vaas met bloemen...

Op de blog van Betty Creations kwam ik een patroon tegen van een vaas.
Daar ben ik mee aan de slag gegaan en dat was zo leuk om te maken dat ik inmiddels 3 vaasjes verder ben. Vandaag het eerste vaasje dat ik heb gemaakt voor mijn vriendin Karin die morgen jarig is. Vaasje gisteren al aan haar gegeven.
Ze is helemaal gek op smiley's en houd van een bakkie koffie.
Daar heb ik een mooie combinatie mee gemaakt.


De smiley's op de vaas heb ik uitgeprint van internet.
De smiley's die ik over had heb ik 3d op de vaas geplakt.



Gebruikte materialen zijn:
Patroon Betty Creations
CR1261 Country Garden
Smiley's geprint
Lint, bedel smiley
Plantje van de Xenos
Koffiebonen
Smiley plakstickers
Distress inkt  Vintage Photo

Groetjes van Judith


6 opmerkingen:

Colinda zei

Leuk!! Krijg er gelijk een lente gevoel van met al dat vrolijke geel!
Geniet van je dag, Colinda

Kreatief met Maria zei

Wat een vrolijk vaasje, heel leuk idee !
Groetjes Maria

Judith zei

Dank je wel Colinda...ja ze houd van geel dus dan is het al gauw vrolijk...

Judith zei

Dank je wel Maria...

Marleen zei

Hoi Judith,
Wat ziet dat er ontzettend vrolijk uit zeg!
Erg mooi gemaakt.
Groetjes Marleen

Judith zei

Dank je wel Marleen...