maandag 5 februari 2024

Zandkasteel...

 Tijn is jarig geweest en is 5 jaar geworden. Stuur altijd iedereen een kaartje maar omdat ik ziek was kon ik niks maken dus alsnog een kaartje voor hem gemaakt. Dit keer met zandkasteel, wel grappig heb ik ooit gekocht maar had hem nog nooit gebruikt. 

Is erg eigenlijk...hebben jullie dat ook, nieuwe dingen kopen en niet gebruiken?

Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design:
PS8124 Zandkasteel ByMarleen
COL1433 Eline's Seagull en friends
COL1437 Eline's mice family
COL1483 Eline's Beach outfits
COL1484 Eline's beach fun
COL1497 Sea side
PK9133 Nautical
CA3127 Papier Zilver



2 opmerkingen:

Ela zei

Heel mooi gemaakt! En ja, ik koop ook weleens iets wat vervolgens jaren in de kast blijft liggen. Zo vertelde ik laatst over de telefoon van Dutch Doobadoo die ik al heel lang geleden had gekocht en eindelijk eens een kaart mee maakte. Je hebt toch je favorieten hè (en genoeg😄). Groetjes Ela

marian zei

Zeker Judith ,heel herkenbaar, ik heb ook nog erg veel mallen en stencils die ik nog nooit gebruikt heb. Maar je zandkasteel is prachtig geworden,zal de ontvanger zeker erg blij van worden.
Groetjes van Marian.