donderdag 24 augustus 2023

Cruise naar de Noorse Fjorden...

 Vorige week met mijn moeder een Cruise gedaan op de Holland America Line 
naar de Noorse Fjorden. Zo onwijs mooi daar, we hebben genoten.

Eline Pellinkhof heeft op haar Instragram voor ons Eline's huiswerk
vakantie-souvenirs klaargezet als uitdaging. Maak een kaart die laat zien wat je gedaan hebt op je vakantie en gebruikt iets als een souvenirs om dat in je kaart te verwerken.
In dit geval niet echt souvenir maar wel materiaal van de reis.

Wij kregen elke dag post op onze kamer en die kaartjes en dagprogramma's heb ik allemaal meegenomen en dat heb ik gebruikt op mijn kaart. 
Heb de bergen gebruikt als fjorden en de boot als Cruise schip. 

Het kaartje is inmiddels op de post naar onze reisagent die de reis voor ons in orde heeft gemaakt, zo kon ik haar op een mooie manier bedanken.


Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design:
PS8045 Mountains by Marleen
PS8093 Paper Boat
PK9181 Winter Wonderland
PB7052 Eline’s Ocean
COL1437 Eline's mice family
COL1483 Eline's Beach outfits (camera)
CR1507 Kaarten standaard
LR0232 Anker schelp
LR0417 Porthole
LR0603 Flags
CA3127 Papier Zilver
EC0144 Elines beach house (dollar)










1 opmerking:

marian zei

Dat lijkt me een schitterende reis en je hebt een geweldig leuk bedankkaartje gemaakt voor je reisagent.
Groetjes van Marian.