donderdag 7 juli 2022

Hoera geslaagd als verpleegkundige...

 Ik kreeg een verzoekje in mijn mailbox van Marcia of ik voor haar kleindochter Anouck en geslaagd kaartje kon maken in het thema zorg. Had dit al eerder gemaakt en ze mailde de kaart met iets in die trand voor haar te kunnen maken.
Ze zijn tenslotte niet te vinden in de winkel.

Kreeg net van Noor en Zo mijn Goodybag Bleuberries binnen met de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo. Daar ben ik mee aan de slag gegaan en dit kaartje gemaakt in thema zoals ze wilde.

Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design:
HT1661 Hetty’s nurse
CR1546 Heart beat
CR1547 Band aid & pills
CR1597 Basic Circels ByMarleen
LR0362 Ziekenhuis
DF3454 Karin Joan's Letter

DutchDoobadoo:
470.784.135 Pleister
470.784.136 Verbandkofffer en thermometer

CraftLab:
CCL-ES-CD157 Stiched Alphabet



Geen opmerkingen: