zondag 25 juli 2021

Wie jarig is trakteert...

 Vandaag is dan de "GROTE VERJAARDAG" 
Vandaag zie ik SARAH!

En wie jarig is trakteert op taart.
Een rosé taart omdat ik van die kleur hou.
Een leeuw erop, is mijn sterrenbeeld.
En het is voor mij een soort kroonjaar dus kroontje...
en voor de gene die er 2 mee naar huis krijgen heb ik een feestmutsje gemaakt.



Gebruikte materialen zijn:

Marianne Design
COL1402 Feestmuts
COL1418 Elegant Numbers
COL1455 Eline's Lion
CR1462 Cake
LR0476 Kroontje
LR0697 Blossom
























8 opmerkingen:

Colinda zei

Gefeliciteerd Sarah!!! Je traktatie ziet er geweldig uit!! Hoe leuk dat de leeuw ook aan twee kanten te zien is, een echte leeuwenkoning! Lief DP!
Een hele gezellige dag vandaag,
Colinda

Eri zei

Van Harte Gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag Judith! Maak er een heel fijne "Sarah" dag van! Je Leeuwentaart is geweldig leuk met al die gave details die op deze dag slaan! TOP!
Groetjes, Eri

Judith Thoonen zei

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag maak er een leuke Sarah verjaardag van.
Wat leuk gemaakt en dan met de leeuwen erop.
Ik wil ook nog een taart maken moet even kijken en voor wie.
Grt van Judith

Nicolette zei

Van harte gefeliciteerd Sara!
Je taart zoet er heel mooi uit.
Groetjes Nicolette

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank je wel Eri...

Judith zei

Dank je wel Judith...

Judith zei

Dank je wel Nicolette...