woensdag 14 oktober 2020

Project Postmaatje - Faye 11 jaar

 Faye wordt 11 jaar.

Ik wil graag mijn zusje opgeven als ontvanger.
Ze wordt 15 oktober 11 jaar oud. Door mijn opleiding in de zorg en bijbaan zie ik haar weinig en ik zou haar graag met kaartjes willen opvrolijken en verassen! Zou houd van dieren en dan vooral van paarden en honden. Haar hobby is dansen en paardrijden en skateboarden.

Ik ben aan de slag gegaan met een paarden Lay-out en hoopt dat ze het mooi vind.


Gebruikte materialen zijn:  

Marianne Design
LR0677 Circle Lay-out
Col1350 Alfabet
COL1418 Elegant Numbers
CS1059 Telefoonberichten

Syta van Gelderen
Syta 160705 Paarden




3 opmerkingen:

Eri zei

Een leuke toepasselijke kaart voor Faye!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Wat een leuke toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt, heel leuk!
Groetjes Caroline

Judith zei

Dank je wel Caroline...