dinsdag 26 mei 2020

Mixed Media XXL...


Door de renovatie thuis veranderd er veel, de keuken wordt in de lengt 13 cm kleiner en dan blijft er niet veel ruimte meer over. Hadden een kastje staan al jaren met de magnetron erop maar als we die terug zetten houden we nog maar 54 cm loop/beweeg ruimte over, das niet veel!

Dus plannen omgegooid en nu wordt dit kastje mijn nachtkastje 
want ik zocht nog iets anders.
Maar hij is lelijk en wit, ik hou van rose. Had op YouTube een fimpje gezien mega simpel dat kan ik zelfs, nou dat is gelukt en hoe gaaf...


 Zo kwam hij uit de keuken...

Lekker beschadigd nadat de schuurmachine eroverheen is geweest...


Toen heb ik hem rosé gemaakt...


Toen met behanglijm wat vegen gezet, en met de harde rosé erover heen gerold.
Overal waar behanglijm zit pak de verf niet!
Dan krijg je dus dit effect.



 Daarna nog even er over gegaan op sommige plekken met grof schuur papier.






Geen opmerkingen: