vrijdag 14 december 2018

Dit keer een wijntje...


We hangen zo heerlijk in de kerst sferen maar de verjaardagen gaan ook verder.
Vandaag een patroon van Ankie voor op Marianne Design clubs voor de maandwedstrijd.
Dit is mijn voorbeeld geworden.


Ik zag in het plaatje een stenen muurtje en daar heb ik me door laten inspireren door ook een stenen muur in de kaart te verwerken...

Gebruikte materialen zijn:

PK9098 Jingle Bells
Df3403 Stenen
LR0481 Wine bottle en glass
EWK1251 Chardonnay
CS0940 tekst
CS0987 Felicitaties



12 opmerkingen:

Colinda zei

Ohh, wat heb je dat gaaf gedaan met de muur!!! Die ga ik onthouden :)
Super gezellige en mooie kaart!!

Annemarie en Merit zei

OOhhh wat en super gave kaart is dit zeg.
prachtig hoe dat je de stenenmuur overal laat terug komen...een plaatje!!!!

liefs Annemarie en Merit

Caroline zei

Leuk model kaart. Heel leuk zo!
Groetjes Caroline

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Judith zei

Dank jullie wel Annemarie en Merit...

Judith zei

Dank je wel Caroline...

Nancy Soetaert zei

tof gedaan met de muur en het 'behangpapier'! Mooie kaart Judith!
Fijn weekend
Nancy

Judith zei

Dank je wel Nancy...

Eri zei

Een originele kaart met die steentjes, en een leuk modelletje.
Groetjes, Eri

Judith zei

Dank je wel Eri...

marian zei

Weer een prachtige kaart en schitterend idee zo met die steentjes.
Groetjes van Marian.

Judith zei

Dank je wel Marian...