zondag 21 oktober 2018

Art Journal...

Art Journal helemaal hip op het moment. Ik ben niet van de agenda achtige journals maar ik heb een schriftje gekocht en maar daar gewoon gekke bladzijdes in met teksten hoe ik iets heb gedaan met de Distress Oxide, gewoon om het niet te vergeten en pimp de bladzijde dan helemaal op.


Of als er iets nieuws op mijn pad komt bij een demo ga ik dat uitproberen en vaak komt het dan ook in het schriftje...

Bij Miranda van Den Bosch had ik gezien op een zwarte pagina en dan Doodle.
Zo niet mijn ding, wordt daar heel nerveus van maar ben het toch gaan proberen.






Gisteren met hobby avond aan de slag gegaan de serie van Art by Marlene.
De letters heb ik zelf geschreven...



3 opmerkingen:

Dora zei

Schitterende pagina met de vos. Mooie tekst. Je zwarte pagina ziet er ook bijzonder uit. Wat een werk om alles te vullen met je doodles. Ik vind het een super mooi effect geven en een leuk idee om zo een stencil te gebruiken.

maar....je hebt bij mij een reactie achtergelaten. Dank je wel. Die reactie begrijp ik niet....volgens mij is er iets verkeerd gegaan? Wil je dat ik die verwijder van mijn blog? Je kan mij ook emailen. mijn email adres vind je op mijn blog. Ik hoor het graag.

Dora zei

ik kon jou email adres niet vinden vandaar mijn reactie op dit blog.

Judith zei

Dank je wel Dora voor je reactie, bij jouw op de blog is het opgelost, is wat mis gegaan.
mijn email is judite@live.nl