zondag 22 april 2018

Alex 65 jaar...met Pensioen

Alex is 24 maart 65 jaar geworden, helaas was ik toen ziek en kon ik mijn creatie niet afmaken en dus ook niet mee geven voor zijn verjaardag...
Nu zit de hele familie bij elkaar voor familie weekend dus heb ik alsnog mijn creatie afgemaakt om te geven...


Op Pinterest had ik leuke Engels Drop gevonden en daar waren bestanden van die je kon uitprinten. Heb er 2 op een A4 afgdrukt om de maat nog een beetje leuk te houden.
Het patroon ervan vind je HIER


De Engels Drop wilde ik een leuke pot of vaas hebben en vond uiteindelijk bij de Action
een leuke lantaarn. Die kan hij daarna nog gebruiken om in de serre te hangen of neer te zetten met een kaars erin...wel eerst de drop eruit halen...hihiih


Hij is zijn werkleven internationaal vrachtwagen chauffeur geweest vandaar dat ik de vrachtwagen rond de lantaarn laat rijden...











Gebruikte materialen zijn:

CR1352 Labels
CR1281 Mini Alphabet en garland
Ec0147 Eline's Dutch sentime
PL1518 Project NL - mannen (jong)
CS0879 Mail around the World
60020675 stencil verhuiswagen




7 opmerkingen:

Colinda zei

Leuk!!

martina's kaartjes zei

wauw, dit ziet er zuperzz zuit ! mooi
grtjs,martina
x

Crea Ankie zei

Heel origineel weer Judith !!

Judith zei

Dank je wel Martina...

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Annemarie en Merit zei

wat ontzettend leuk!!!
Die drop...om te watertanden.
Heel gaaf gedaan.

Fijne dag liefs Annemarie en merit

Judith zei

Dank je wel Annemarie en Merit...