zaterdag 14 oktober 2017

Guestbook Box...

Het ziekenhuis waar ik via Jocobs Douwe Egberts werk HMC locatie Antoniushove is een Oncologisch ziekenhuis sinds 1 januari 2017...
Sinds afgelopen zomer is daar een Oncologisch informatie centrum geopend en van de week was de officieële opening.
Ze hadden bedacht bij binnenkomst een muur te maken met speciale kaartjes waar bezoekers en patiënten boodschappen op kunnen achterlaten.
Deze kaartjes worden met speciale kruisje op de muur bevestigd.





Ik kreeg van de week de vraag of ik daar ook aan mee wilde doen.
Eenmaal bezig kreeg ik zoveel inspriatie dat ik er uiteindelijk 4 stuks heb gemaakt.
Best een grote muur dus ze kunnen wel wat vulling gebruiken...
Ze waren er erg blij mee.






Gebruikte materialen zijn: 

CS0901 Life is what happens
Coffee Café Photopolymer Bundle
Stampin Up Gorgecus Grunge Clear 130517
Elizabeth Craft Design S001 Coffee Stencil
Altenew Coffee Love stamps set





7 opmerkingen:

Eri zei

Die kaartjes van jou zullen de boel daar lekker opfleuren. Heel leuk gedaan Judith.
Groetjes, Eri

marian zei

Heel erg mooi en geweldig dat jij zoveel inspiratie hebt. En ook een fantastisch initiatief van het ziekenhuis.
Groetjes van Marian.

Ela zei

Dat ziet er gezellig uit Judith! Leuk initiatief. Groetjes Ela

Rosina zei

Heel mooi deze kaartjes Judith...en die zullen vast die muur mooi opfleuren...geweldig initiatief!!!

groetjes Rosina

Judith zei

Dank je wel Eri...

Judith zei

Dank je wel Marian...

Judith zei

Dank je wel Ela...