zaterdag 15 april 2017

Marina is jarig...


Had de gebera's stempels gekocht uit de Layeerd Stamps serie van Marianne Design.

Leuk om 4 soorten over elkaar heen te stempelen tot een echt bloem.
Winnie heeft ook sheets gemaakt met de combinatie van de stempels die je kunt gebruiken en die vind je HIER.

Op You Tube staan inmiddels ook stempel voorbeeld filpjes.

Ik dacht wat kan ik met deze leuke bloemen.
Een bos bloemen zou wel leuk zijn.
Ben gaan stempelen en stempelen en stempelen.
Knippen plakken en ja hoor bos bloemen...hihihi


Gebruikte materialen zijn:

TS0853 Tiny's gerbera
KJ1701 Geniet - Joepie
LR0412 Label cotton lace






10 opmerkingen:

Gina zei

Superleuk, Judith én origineel!

Aniet zei

Wat een leuk idee Judith! Fijne paasdagen
groetjes van Aniet

Nicolette zei

Heel leuk gedaan.
Groetjes Nicolette

Judith zei

Dank je wel Gina...

Judith zei

Dank je wel Aniet...

Judith zei

Dank je wel Nicolette...

marian zei

Hallo Judith,
Schitterend je bosje gerbera"s . Ik heb de stempels ook gekocht en heb al zitten puzzelen met die sheets. Maar ik kan er geen wijs uit (sorry) Op het filmpje zie ik in de vakjes ook de afdrukken staan maar als ik die sheets download staat er niet in de vakjes, alleen kleurnamen , en kan niet zien welke kleur bloem ik dan krijg. Ik hoop dat ik het goed uitleg. Ik moet de stempeldoosjes nog gaan kopen dus vandaar.
Groetjes van Marian.

Judith zei

Dank je wel Marian...

Ik heb de bloemen gewoon gestempeld op proef karton in 4 verschillende kleuren te beginnen met de lichtste kleur. En dan kijken wat je aan kleur bloemen mooi vind. Ik moet mijn voorbeeld sheets nog stempelen maar heb wel de kleuren op volgorde staan. Stuur mijn even een mail als je dat wilt hebben.

Eri zei

Wat leuk dit boeketje gerbera's Judith! Ik ga ook eens die sheets bekijken met kleuren, altijd een handige handleiding!
Groetjes, Eri

Judith zei

Dank je wel Eri...