donderdag 3 september 2015

Huwelijks reiskoffer...

Kreeg van nichtje Maaike een opdracht voor een reiskoffer in Amerikaanse stijl.
Dit plaatje kreeg ik erbij...

Haar schoonzusje en zwager gaan trouwen vandaag. Huwelijks aanzoek was in Amerika...
En huwelijkreis gaat ook weer naar Amerika dus ze wilde een koffer.

Nou ben aan de slag gegaan en dit is hem geworden...



 


En creatief geweest om de Amerikaanse vlag op de postzegel stans te krijgen...




Gebruikte materialen zijn:
CR1123 Postzegelmal
CR1281 Mini ABC
CR1282 Mini cijfers
10 grote splitpennen
24 kleine splitpennen
Vintage plaatjes geprint vanaf Pinterest

Groetjes van Judith

9 opmerkingen:

Petra L zei

Wat leuk en geweldig die eigen gemaakte Amerikaanse postzegel Judith :-)
Heel erg leuk!

Lieve groet, Petra L

Ps: ik ga graag op je aanbod in van je vorige bericht voor mij ;-)

Mirjam zei

Wat gaaf zeg! Daar zullen ze vast wel blij mee zijn!
Groetjes
Mirjam

Anoniem zei

Waanzinnig Judith! Het is echt een kopie van de foto :) Heel vet gedaan!
Groetjes Chantal

Judith zei

Dank je wel Petra...laat het even weten tegen die tijd.

Judith zei

Dank je wel Mirjam...

Judith zei

Dank je wel Chantal...

Anoniem zei

Wauw! Dit is al een ouder bericht, maar wat leuk!
Maak je zo'n koffer ook in opdracht?

Groeten, Ellen

Judith zei

Ja Ellen, dit was ook een opdracht...

Anoniem zei

Dag Judith,

Excuus voor de enorm late reactie!
Ik heb allerlei vragen :-), dus ik gooi ze via deze weg maar even de wereld in :-).
Hoeveel kost het om zo'n koffer te laten maken? En wat is de levertijd?
En is het mogelijk om ook alleen die Amerikaanse postzegels bij je te bestellen? Die zijn te gek!

Heb je ook een mailadres waarop ik je kan bereiken?

Vriendelijke groet,
Ellen