zaterdag 30 mei 2015

Koets met paarden...

Begin dit jaar op de familie Nieuwjaars receptie, gezellig bijkletsen met familie.
Beginnen Janneke en Andy opeens over de opdrachten die ze voor me heeft voor dit jaar.
Nou leuk, gek op opdrachten. Nou stond wel even te kijken...
"Kun je ook een koets maken met paarden ervoor?"

Uhm...ja die heb ik ooit ergens voorbij zien komen.

Nou wat speuren op google kwam ik uit bij Thea, lid Marianne Design en vriendin uit team clubs...dus even Thea gebeld en ben een dagje bij haar aan de slag gegaan!

Ze had er ooit 3 gemaakt en wilde er zelf nog een voor in haar vitrine kast dus is ze voor haarzelf ook nog aan de slag gegaan...zie hier!

Het was een super leuke dag en ik heb mijn koets met paarden...!!!
Janneke en Andy hebben iets moois af te geven aan het bruidspaar...









Gebruikte materialen zijn:

LR0191 Lantaarn

LR0262 Vintage Bicycle
LR0264 Vintage fan 1

LR0236 Anja's Ovaal

LR0278 Petra's Fence
CA3109 Romantic Hearts

Kralen en letters
Bloemen, tule en veren
Splitpennen en spacers
Paarden (patroon) 

Groetjes van Judith


8 opmerkingen:

Crea Ankie zei

Super mooi Judith!!

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Anoniem zei

Met de Clubdag mocht ik er een glimp van bewonderen en ik vond het toen al zo waanzinnig mooi! Nu is ie af en ... WAUW Judith! Wat prachtig, romantisch en super!!! Ik ben er helemaal weg van en het stukje met de kralen is echt een super leuke touch :)
Groetjes Chantal

Judith zei

Dank je wel Chantal....

Giny zei

Wauw, wat heb je dat mooi gemaakt Judith!!
Gaaf!!!

Groetjes Giny

Judith zei

Dank je wel Giny...

Colinda zei

Geweldig , wat mooi!!

Judith zei

Dank je wel Colinda...