vrijdag 27 juni 2014

Bruidsauto's...


Vandaag trouwen Erik & Larissa...

Daar hoort een mooie creaties bij.

Vorig jaar zijn Remco & Miranda getrouwd en daar had ik een bruidsauto voor gemaakt.
Gelukkig ben ik toen zo slim geweest om er 2 tegelijk te maken
zodat ik deze nu mooi klaar had staan. Wist dat deze bruiloft eraan zat te komen.

Het waren zo veel foto's dat ik er maar collage's van gemaakt heb om jullie een goede indruk te kunnen geven. Ze zijn kwa papier hetzelfde maar de kleuren zijn in tegenstelling voor een heel ander effect.


De voor achterkant en de bovenkant..



De rode versie voor Erik & Larissa...



En de grijze versie voor Remco & Miranda...


Vorig jaar had ik ook een bruiloft.
Dat was de 1e trouwauto die ik maakte.
Dit bruidspaar Rick & Marjolijn houden niet van standaard maar van
regenboog kleuren. Dus een mooie klassieke auto zou dit niet worden.
Ben dus gegaan voor vele kleurtjes in hun stijl en ze vonden hem geweldig!


Groetjes van Judith





8 opmerkingen:

Marleen zei

Super leuk gedaan Judith, heel mooi!
Groetjes, Marleen

Judith zei

Dank je wel Marleen....

Judith zei

Dank je wel Sandra...

Colinda zei

GEWELDIG!! Das nog eens een leuk cadeau! Wel een hoop werk zeker.
Een fijn weekend,
Colinda

Kreatief met Maria zei

Super mooi gemaakt Judith.
Groetjes Maria

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Judith zei

Dank je wel Colinda, ja dat is een werkje maar wordt wel erg gewaardeerd...

Judith zei

Dank je wel Maria...