zondag 24 november 2013

Voetbalclub AZ uit Alkmaar...

Een vriendin van mijn Anita Zaat geboren in 1967 vraagt mijn een AZ kaartje voor haar te maken. Waarop ik vraag waarom ze in hemelsnaam voor AZ is? Ja ieder zijn club laat ik dat voorop stellen maar toch benieuwd wat erachter schuilt. Haar initialen zitten erin en AZ is in 1967 opricht. Hoeveel toeval kun je hebben? Daar ben ik mee aan de slag gegaan en geprobeerd het zo persoonlijk mogelijk te houden. Haar naam en 67 erin en het AZ shirtje nagemaakt van het shirt waar ze nu in spelen...
Het is een easelkaart geworden met aan de onderkant het logo van AZ.
Dit is helemaal stuk voor stuk in laagjes karton opgebouwd.




  
Gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
Col1345 Shield
Col1335 Footbal
Col1336 Champion
Col1314 Tab NL

Derwent Color Soft op het shirtje
Lintje en bedeltje
Joy Alphabet 2

Groetjes van Judith

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtig Judith alleen jammer dat het mijn cluppie niet is.Maar daar maak je vaak genoeg kaarten van. Je hebt jezelf overtroffen.
Groetjes,Yvonne.

Judith zei

Dank je wel Yvonne, ja is ook niet mijn cluppie maar vind de variatie hiermee wel erg leuk.